Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Αντιμνημονιακές και μνημονιακές Παναγίες




Από την ιδρυτική διακύρηξη του νεοσύστατου κόμματος ''Ανεξάρτητοι Έλληνες'' :
«Το δικό μας κίνημα γεννήθηκε. Η Παναγία να είναι βοηθός και προστάτης. Είμαστε Πολλοί. Είμαστε Ανεξάρτητοι. Είμαστε Έλληνες»   

Ο δεξιοτέχνης του κομποσχοινίου Πάνος Καμμένος κατόπιν επικοινωνίας του με το Υπερπέραν διαπίστωσε ταύτιση απόψεων με την Παναγία πάνω στο θέμα του Μνημονίου.

Αυτό όμως έρχεται σε αντίθεση με την ερμηνεία Σαμαρά : ότι δηλαδή η Παναγία δεν είναι αντιμνημονιακή,αλλά με την βοήθειά της θα κάναμε καλύτερες διαπραγματεύσεις με τους εταίρους μας.

Γενικά απ'ότι έχω καταλάβει κάθε δεξιό κόμμα έχει την δικιά του Παναγία,που είναι λίγο πιο ''ξεχωριστή'' από τις άλλες.

Πως υπάρχει π.χ. η Παναγιά η Τσαμπίκα στη Ρόδο,η Παναγιά η Χοζοβιώτισσα στην Αμοργό ή η Παναγιά Σουμελά των Ποντίων;

Ε,έτσι ακριβώς υπάρχει και η Μνημονιακή Παναγία Σαμαρά,η Αντιμνημονιακή Παναγία Καμμένου και η Παναγία η Μιλιταριστική του Καρατζαφέρη (επειδή θα τον βοηθήσει να πάρει πίσω την Πόλη).

Ο λαός με την σειρά του,δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη,και υποστηρίζει ότι η Παναγία είναι μία,απλά μας την αλλάζουν κατά το δοκούν.Θεωρούν δηλαδή,ότι ''μας έχουν αλλάξει την Παναγία''.

Εντύπωση προκαλεί η μονόπλευρη αντιμετώπιση του θέματος της οικονομικής κρίσης,αφού έχουν αναίτια περιθωριοποιηθεί άλλες μορφές της οικονομικής επιστήμης που θα μπορούσαν να εκφραστούν σχετικά.
Όπως ο Άγιος Νεκτάριος,ο Άη-Γιώργης,η Αγία Αθανασία του Αιγάλεω,ο Κοσμάς ο Αιτωλός κλπ.