Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Μια φύση τόσο ειρωνική

Η φυση,πολυ σαρκαστικη και ειρωνικη οπως παντα,φερθηκε πολυ ρατσιστικα στους ρατσιστες.
Λογοκρινε σχεδον φασιστικα τους φασιστες,κοβωντας τους ουσιαστικα την γλωσσα και κανοντας τους να μιλανε με αναρθρες κραυγες και με τσιριδες.
Ειρωνευτηκε ακομα και τους φανατικους θρησκοληπτους μετατρεποντας τους σε μια 'ζωντανη δυσφημιση' για την ιδια τους την θρησκεια.
Κοροιδευει τους ομοφοβικους διαποτιζοντας το υποσυνειδητο τους με μια 'κρυφη ομοφυλοφυλια'.
Καταραστηκε τους εξουσιομανεις να ειναι σκλαβοι.. του αγιατρευτου εθισμου τους.
Η φυση τελικα ειναι ενας ζωντανος οργανισμος με αρρωστημενη αισθηση του χιουμορ και εχει πολυ ανεπτυγμενο το αισθημα της εξισορροπησης των παντων.
Κοιτα γυρω σου και δες τους.. ζουν την τιμωρια τους καθε μερα πυροβολωντας τον εγκεφαλο τους με τα ιδια τους τα οπλα.Εγω δεν τους λυπαμαι.. αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα ποια ειναι η δικια μου τιμωρια που χαιρομαι -ετσι σαδιστικα- να τους βλεπω σε αυτη την κατασταση (χωρις καν οι ιδιοι να εχουν επιγνωση της σηψης τους).
Καπως θα με εχει τιμωρησει η φυση και εμενα που ειμαι τοσο χαιρεκακος,αλλα μαλλον ειμαι πολυ εγωιστης για να το δω.

2 σχόλια:

  1. Μόνο για τους κακούς λες όμως... Ποια είναι η ειρωνία της φύσης στους καλούς, αλτρουιστές, έξυπνους και τα λοιπά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στους έξυπνους δίνει μπόλικη ανασφάλεια.Πάντα.
    Τους βλάκες τους κάνει σίγουρους για τον εαυτό τους.
    Θέλει να τους έχει όλους σε ισορροπία.
    Στους καλούς και στους αλτρουιστές δεν ξέρω..μικρή ζωή ίσως ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή